niedziela, 1 kwietnia 2012

Rozdział 2

* oczami Louisa *
Ona tak słodko spała. Zszedłem na dół pocichu żeby jej nie obudzić. Na dole była już trójka chłopaków czyli Liama , Zayn i Hazza. Usiadłem na fotelu i zaczęliśmy rozmawiać. Po chwili doszła Kasia i usiadła na brzegu kanapy koło mojego fotela.
- Cześć wszystkim, pamiętacie coś z wczoraj ?

* oczami Nialla *
Wstałem i spojrzałem na Klaudię. Zacząłem bawić się jej włosami.
Po chwili otworzyła oczy.
- witam Cię księżniczko - uśmiechnąłem się do niej.
- jaka tam księżniczka - spojrzałem na niego.
Zeliśmy na dół i odrazu usłyszeliśmy że Kasia pytała się o imprezę.

* oczami Harrego *
- Więc zacznę od tego że ja nie piłem w cale. Może jednego czy dwa drinki. Wiem że tańczyłem z Klaudią ale później Niall z nią tańczył. Jak piosenka się skończyła całowaliście się - powiedziałem.
- Tego nie pamiętam - powiedziała Klaudia.
- Ja też nie - dodał Niall.
- cicho ja tu opowiadam - przerwałem . - Więc Zayn tańczyłeś z Kasią. Później tańczył z nią Loui. Wiem że Loui cCię obmacywał - spojrzałem na Kasię - na końcu go pocałowałaś. Liam lizał się z jakąś dziewczyną i wróciliśmy do domu.

* oczami Klaudi *
- nie było źle. Myślałam że będzie gorzej. Pamiętam jeszcze że Niall mi śpiewał do ucha piosenkę i że przed zaśnięciem mnie pocałował - uśmiechnęłam się delikatnie do blądyna który odwzajemnił uśmiech.
- to też pamiętam - zaśmiał się Niall.
Zayn wyszedł i zrobił śniadanie. Zjedliśmy i planowaliśmy dzisiejszy dzień. Wybraliśmy Oglądanie horroru. Padło na ' the ring ' . Wtuliłam się w Nialla nie protestował. Czułam bicie jego serca. Pomyślałam że to głupie ale chyba się w nim zakochałam.

* oczami Kasi *
Przytliłam się do Louisa ale trzymałam Zayna za rękę .
W pewnym strasznym momęcie ja i Klaudia pismęłyśmy ze strachu. Loui przytulił mnie mocniej i wyszeptał nie bój się. Widziałam że Niall zrobił to samo, a co najśmieniejsze zrobił to równo z Louim. Film się skończył więc postanowiliśmy coś zjeść i pójść do jacuzzi.

* oczami Zayna *
Więc zjedliśmy pizzę na obiad i poszliśmy do jacuzzi. Piliśmy dosyć drogie wino i szampana. Było miło . Rozmowy się kleiły. Koło 20:00 Liam poszedł spać ja zaraz za nim.

* oczami Harrego *
Postanowiłem Pójść spać. Klaudia poszła ze mną.

* oczami Kasi *
tą noc spędziłem z Zaynem. Widziałam że spał więc położyłam się koło niego i zasnęłam.

_____

Postaram się pisać dłuższe rozdziały. Mam nadzieję że się podoba.
Zachęcam do komentowania. C: x

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba . : D
    Mogłabys pisać dłuższe , ale nie wnikam .
    Czekam na rozdział 3 . < 333

    OdpowiedzUsuń