poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Rozdział 3

* oczami Harrego *
Zszedłem na dół, zjadłem kanapkę i włączyłem telewizor. Po chwili przyszedł Liam i Louis.
- To co robimy dzisiaj ? - zapytałem.
- Może chodźmy na plażę - odpowiedział Loui po czym poszedł nalać wszystkim picia.
Podał mi szklankę.
- Dzięki - powiedziałem - no i to w sumie dobry pomysł. Wyciągnąłem telefon i zadzwoniłem żeby coś załatwić wyszedłem z pokoju.
Jak wróciłem wszyscy już tam byli. Kasia trzymała w ręku butelkę i zakręciła nią na stole. Domyśliłem się że grają w buelkę. Dosziadłem się.

* oczami Kasi *
Wypadło na Nialla.
- pytanie czy wyzwanie ?
- wyjątkowo wezmę pytanie - powiedziŁ blondyn.
- powiedz nam w kim się zakochałeś - powiedziałam uśmiechając się do niego złowieszczo.
- wybieram wyzwanie- odpowiedział szybko.
- wyzywać Cię żebyś odpowiedział na pytanie.

* Oczami Klaudi *
Spojrzałem na Nialla , był zakłopotany.
Wziął Kasie na bok i po chwili wrócili.
- Dobra Blondyn ma nowe zadanie, ma się przelizać z Klaudią - Uśmiechnęła się złowieszczo.. Znowu.
Nie było mi jakoś szczególnie źle z tym że zaraz miałam pocałować Nialla Horana.
Niall spojrzał mi głęboko w oczy i pocałował mnie. Czyłam się cudownie, Niall całował bosko.
Po jakiejś godzinie gra się skończyła. Był naprawdę śmiesznie. Liam przelizał się z Zaynem, Loui 'oświadczył ' się 30 fankom. Hazza przerwał grę i powiedział że idziemy na plażę, ale mamy zabrać więcej ubrań. Zdziwiło mnie to ale dobra.
Przyjechał po nas autobus i pojechaliśmy. Ja siedziałem z tylu przy oknie, koło mnie siedział Niall koło Nialla Loui obok Kasia i obok Kasi Zayn przedemną siedział Harry a Liam siedział na miejscu Przed Zaynem. Śmialiśmy się i gadaliśmy. Najbardziej ja z Niallem.

* oczami Nialla *
Z Klaudią dogadywałem się świetnie. Jest słodka .

* oczami Louisa *
Podróż minęła bardzo szybko.
Wysiadliśmy i Hazza pokazał nam domek.
- przez najbliższy czas nędziem mieszkać tu takie wakacje tylkoblożej , co wy na to? - powiedział Loczek.
- Nie gadaj tyle tylko wpuszczać nas do środka - zaśmiała się Klaudia.

* oczami Kasi *
Weszliśmy do środka. było jak w raju. Ogromny basen, wielkie jacuzzi, ogromne pokoje...
- NO TO NA PLAŻE !!!!!!! - krzyknęłam.
Ubraliśmy się w bikini i wyszliśmy z tarasu na nasz prywatny kawałek plaży.
Zaczęła się impreza, piliśmy wódkę prosto z butelki szkoda było kieliszków. ;]
Byłam w wodzie z Louisem. Całowaliśmy się przez 1/4 imprezy. Przez kolejną 1/4 tańczyliśmy a resztę spędziłem z Zaynem. Tak samo jak z Louim, trochę tańczenia trochę całowania. Było zaj3biście. Pociàgnęłam Louisa do pokoju całowaliśmy się w naszych strojach kompielowych . Nie doszło do niczego.
Szybko zasneliśmy.

* oczami Zayna *
Z Harrym i Liamem pozliśmymdo klubu. było grubo.
Poznałem fajną dziewczynę. Nie wziąłem numeru.

* oczami Nialla*
Muzyka była ciszej żeby nie obudzić śpiochów. Od ponad 3 piosenek tańczyliśmy przytuleni do siebie. Moje serce biło tak szybko jak t tylko było możliwe. pocałowałem ją.
- jesteś cudowna - wyszeptałem jej do ucha. Tylko się Uśmiechnęła.
Weszliśmy do wody. Całowaliśmy się i wydurnialiśmy, to był najcudowniejszy wieczór ze wszystkich.

* oczami Klaudi *
- Niall chodźmy spać jestem już taka zmęczona - sponrzałam na niego.
Poszliśmy do pokoju , wułiłam się w niego i zasnęłam odrazu.

* oczami Hazzy *
Piliśmy drink za drinkiem, poznałem kilka dziewczyn mam ich numery wróciliśmy z chłopakami do domu koło 6 może 7 rano było grubo..

1 komentarz: