piątek, 6 kwietnia 2012

Rozdział 5

* oczami Klaudi *
Wstałam rano. Patrzyłam na śpiącego Nialla. Wstał.
- Cześć słońce - powiedział i pocałował mnie.
Uśmiechnęłam się tylko i pocałowałam go.
Zeszliśmy na dół Hazza siedział tam z Tynią. Przytulali się.
- Siemaa zakochańce- powiedziałam.
Usiadłam i przytuliłam się do Nialla.
Rozmawialiśmy chwilę i przyszła reszta.
Widziałam jak Harold patrzył na Justynę.
- Hazza możemy pogadać ? - zapytałam.
- Jasnę - odpowiedział.
- poczekaj chwilkę - powiedziałam do Nialla i pocałowałam go w policzek.
- już tęsknię - uśmiechnął się.
Poszłam z Harrym do mojego pokoju.
- podoba Ci się Justyna ? - zapytałam .
- no... Tak - uśmiechnął się nieśmiało.
- awwwwwww, wiedziałam - krzyknęłam.- tak słodko wyglądacie .
- i co w związku z tym ?
- narazie nic, chciałam wiedzieć.
Zeszłym na dół. Pocałowałam Nialla i przytuliłam się do niego.

* oczami Harrego *
Przebrałem się bo jako jedyny byłem w piżamie.
-'Dobra to co robimy dzisiaj ? - krzyknąłem i przytuliłam Justynę.
- impreza nad basenem ? - zaproponował Liam.
- Ja mam inne plany - powiedział Loui - Kasia za 30 spotkajmy się na dworze.
- mhm, ok.
Oboje wyszli.
- to może chodźmy do kina ? - zaproponowałem.
- Jasnę - powiedziała Tynia.
- ja tam idę na jakąś imprezę - powiedział Zayn.
- to ja idę z Tobą - powiedział Liam i spojrzał na Danielle.
- no to ja też - powiedziała Danielle.
- a my zostajemy ? - powiedział Nialler.
- jakoś nie mam ochoty nigdzie iść.

* oczami Louisa *
Wyszykowałem się i zszedłem na dół Kasia już tam była. Wyglądała pięknie.
Wziąłem ją za rękę i poszliśmy.
- gdzie idziemy ? - zapytała.
- niespodzianka - krzyknąłem .
- no mów - spojrzała na mnie.
Resztę drogi przeszliśmy w milczeniu.
Zakryłem jej oczy.
Po chwili odsłoniłem jej oczy. Byliśmy w najdroższej restauracji w mieście. Wszystko już było zamówione. Zajeliśmy miejsca.
- Boże Loui nie wiem co powiedzieć.
- nie musisz nic mówić. - uśmiechnąłem się.
Zjedliśmy i wstałem.
- Kasia zostaniesz moją dziewczyną ?
- Tak - powiedziała i pocalowala mnie .
Później rozmawialiśmy o jakiś bzdurach.

* oczami Justyny *
Ubrałam się i wyprostowałam włosy. Zeszłym na dół i Hazza przyszedł.
- chodźmy - złapał mnie za rękę i poszliśmy.
Całą drogę rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Czułam się przy nim cudownie. Był taki słodki.
Weszliśmy do kina i postanowiliśmy pójść na ten nowy film ' igrzyska śmierci ' czy jakoś tak.
Kupiliśmy popcorn itp i weszliśmy na salę.
Przytuliliśmy się do siebie i oglądaliśmy. Później mieliśmy gdzieś film i całowaliśmy się.
Czułam się jak w niebie. Po filmie poszliśmy na lody. Rozmawialiśmy i takie tam.

* oczami Klaudi *
Z Niallem poszliśmy na basen.
Pływaliśmy całowaliśmy się i takie tam.
Wyszliśmy z basenu i poszliśmy do salonu.
Oglądaliśmy coś i wrócili Kasia i Loui .
- a było tak fajnie - powiedział Niall i mnie pocałował.
Oglądaliśmy telewizję i było spoko.
Koło 22 wszyscy poszliśmy spać. W tym samym czasie wrócił Harold i Tynia i też poszli spać.

* oczami Liama *
Była gruba impra. Z Danielle wróciliśmy koło 3 i odrazu zasneliśmy.

* oczami Zayna *
Tańczyłem z połową dziewczyn w klubie i mam pełno numerów. Jutro mi się nie będzie nudzić...

___________

Wiem że długo nie pisałam ale nie było kiedy. Przepraszam .

1 komentarz: