poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Rozdział 4

* oczami Kasi *
Wstałam koło 11 zeszłym na dół i przyszła Klaudia .
- cześć - powiedziała .
- hej - uśmiechnęłam się do niej.
- jak tam na wczorajszej imprezie ? Ty i Loui wyglądaliście słodko- spojrzałam na nią.
- daj spokój. Słodki jest i chyba coś do niego czuje ale on chyba do mnie nie .
- mam tak samo z Niallem, jestem pewna... Kocham go - spojrzałam na przyjaciółkę.
- on Ciebie też.
- ta Jasnę - przewróciła oczami.
- Tak, wczoraj jak wyszliśmy powiedział mi to.
- jak graliśmy w butelkę ?
- tak.

* oczami Klaudi *
Nie mogłam w to uwierzyć, właśnie dowiedziałam się że chłopak moich snów mnie kocha. To było cudowne uczucie. Po chwili przyszedł Niall, usiadł koło mnie pocałował mnie w policzek.
- Cześć - uśmniechnął się słodko.
- Hej - odpowiedziałam.
Oglądałam telewizor wtulona w blondyna. Po chwili zszedł Lou. Usiadł koło Kasi. Po chwili Kasia poszła zrobić śniadanie. Zjedliśmy i koło 14 zeszła reszta chłopców.
- ZAKOCHAŃCE ! - krzyknął Hazza.
Z Niallem spojrzeliśmy na siebie i się uśmiechneliśmy.
- Zayn dzwonimy po nowe koleżanki ? - zapytał Harry.
- Nie wziąłem numerów.
- Na serio ? - odpowiedział ździwiony Harry. - to ja zadzwonię.
Harold wyszedł i zadzwonił. Liam postanowił zadzwonić do Danielle.
Wrócili i powiedzieli że dziewczyny przyjadą za godzinę. Wszyscy się ogarneliśmy i zadzwonił dzwonek.
- Danielle - krzyknęłam i przytuliłam się do dziewczyny którą bardzo dobrze poznałam na jednym z koncertów 1D.
- Klaudia - krzyknęła .

* oczami Danielle *
Bardzo lubiłam Klide, była jedną z najbliższych mi osób.
Weszłam na tt w czasie w którym czekałem na chłopców i napisałam :

@klaudia_121 finally meet you missed you so much. :) xxx

Przyszli chłopcy , przywitałam się z chłopakami i poznałam Kasię, Liam chciał ze mną pogadać.
- o co chodzi ? - spojrzałam na niego .
- Danielle, ciągle myśle o tym co się stało. Kocham Cię , wrócisz do mnie ?
Spojrzałam na niego z niedowierzaniem i powiedziałam :
- Tak, kocham Cię - pocałowałam go.
Poszliśmy do salonu i uśadłam mu na kolanach.

* oczami Nialla *
Ktoś zapukał do drzwi i Hazza otworzył.
- Weszła dosyć wysoka brunetka przedstawiła się wszystkim.
Zdziwiło mnie reakcja Klaudi.
- TYNIAA ! - rzuciła się jej na szyję - Boże ile ja Cię nie widziałam.
- Klido czemu nie powiedziałaś mi że znasz chłopaków z 1D ?
- bo Cię tyle nie widziałam.

* oczami Klaudi *
Cieszyłam się Tynia przyjechała ale ostatnio pokłóciła się z Kasią i czułam że mogą być z tego problemy.

* oczami Justyny *
Bożę nie dość że właśnie spodkałam Klidę to jeszcze w plażowym domku wypełnionym chłopakami z 1D wiedziałam że to będą najlepsze wakacje.

* oczami Harrego *
Justyna jest słodka, na imprezie dużo rozmawialiśmy i tańczyliśmy no i całowaliśmy się.

* oczami Nialla *
Powiem jej to teraz, tak będzie najlepiej. Ale co jeżeli ona nie czuje tego samego.
- Klaudia?
- tak ? - odpowiedziała chodź do ogrodu.
Poszliśmy do ogrodu na huśtawkę. Uśedliśmy, złapałem ją za ręce i sponrzałam jej w oczy.
- posłuchaj , jesteś najcudowniejszą dziewczyną jaką kiedykolwiek poznałem, znamy się nie najdłużej, ale wiem że jesteś tą jedyną. Kocham Cię, chcesz zostać moją dziewczyną ?

* oczami Klaudii *
Te słowa sprawiły że przez chwilę nie mogłam nic powiedzieć.
- t.. T... Tak - wydukałam i pocałowałam go.
Z tarasu usłyszeliśmy ' awwwwwww ' i ' jakie to słodkie '
- jesteś już tylko mój .
- a Ty tylko moja - pocałował mnie .
Wróciliśmy do domu i Weszłam na tt napisałam :

Best day ever ! Finally meet @onlyjustinex3 and @DaniellePeazer. So Happy Becouse of @NiallOfficial. You are so sweet. @Louis_Tomlinson don't whait forever! :) xxxx

Odrazu fanki 1D to zobaczyły i się mnie wypytywały ale ja to zignorowałam.
Rozmawialiśmy o wszystkim i trochę piliśmy i koło 23 wszyscybzasneliśmy.

* oczami Louisa *
Wszedłem na tt i odpisałem :

@klaudia_121 do you think so? x

Ona na to :

@Louis_Tomlinson Yes. :) xx

A ja :

@klaudia_121 ok, I hope she will say yes.

I odrazu fanki zaczęły akcje którą zignorowałem i zasnolęm .

2 komentarze: