sobota, 31 marca 2012

Rozdział 1

* oczami Klaudi *
Wybiegłam z parku z płaczem. Minęłam Kasię która odrazu za mną pobiegła.
- Co się stało ?! - powiedziała zatrzymując mnie.
- Ten dupek mnie zdradził - rozpłakałam się.
Miałam na myśli mniej znanego Austina Mahone znanego ze swoich cowerów na yt.
- Z kim ? - zapytała przyjaciółka.
- Nie wiem , lizał się z jakąś dziewczyną w parku.
- Chodź wieczorem na jakąś imprezę wyluzujesz się.
- Może masz rację , nie będę siedziała w domu i pożerała wszystkiego żeby poprawić sobie chumorek.
- I to mi się podoba.

* Oczami Kasi *
Cieszę się na tą imprezę. Będzie fajnie, mam dla niej małą niespodziankę .
Przebrałyśmy się i o godzinie 19 wyszłyśmy z domu. Zaszłyśmy do Milkshake city i o 2O: OO byłyśmy pod klubem. Weszłyśmy bez kolejki. Podeszło do nas 5 chłopaków.
Wysoki brunet o kręconych włosach odezwał się pierwszy.
- Cześć Katarzynko - uśmiechnął się loczek .
- mówiłam wam nie mówcie tak na mnie.

* oczami Nialla *
Odrazu wpadła mi w oko jej koleżanka.
- Jestem Niall ale to chyba wiesz.
- Klaudia , ale mów jak Ci się podoba - uśmiechnęła się do mnie.
Reszta chłopaków mi przerwała. Przedstawili sie . Loui podrywał Kasię. Ale Nie był jedyny. Dało się zauważyć że Zayn też do niej startował.

* oczami Klaudi *
Niall jest słodki. Zawsze jego najbardziej lubiłam z zespołu .
Po chwili Harry do mnie podszedł.
- Zatańczymy ?
- Jasnę czemu nie - uśmiechnęłam się do niego.
Loczek złapał mnie za rękę i pociągnął mnie na parkiet.
Tańczyliśmy do Maddi Jane - Breakeven .
Piosenka się skończyła i Niall to wykorzystał.

* oczami Louisa *
Z Kasią rozmawia mi się świetnie. Po chwili Zayn wyciągnął ją do tańca ale do Justina Biebera - Live My Life.
Po chwili znowu zwolinili tempo . Podszedłem do niej .
- Zatańczysz ze mną ?- uśmiechnąłem się do niej.
Zayn się zkrzywił.
- jasne . Uśmiechnęła się do mnie i objęła mnie w szyi.

* oczami Nialla *
Szybko zapytałem ją czy ze mną zatańczy.
Zgodziła się. Zaczęli grać Ron Pope - Drop In The Ocean.
Śpiewałem jej do ucha.

* oczami Klaudi *
Niall ma boski głos ale zastanawiam się czy na prawdę mu się spodobałam czy to tylko alkohol.

* oczami Kasi *
Chciałam zostać ale byłam już taka wystawiona że ledwo stałam na nogach. Zaproponowałam wrócić do domu , nikt nie protestował. Po kilkudziesięciu minutach byliśmy w domu. Pociągnęłam Lou za rękę i położył się koło mnie . Przytuliłam się do niego i zasnęłam.

* oczami Liama *
Zayn Ja i Hazza odrazu poszliśmy spać po powrocie.

* oczami Nialla *
Zasnąłem z Klaudią , patrzyli mi głęboko w oczy dalej pamiętam tylko że Przytuliłem ją i zasneliśmy.

1 komentarz: